18 Nisan 2010 Pazar

MİNESTRONE

Kitapta yazana göre İtalyanlar çorbaya çok düşkünlermiş.Çorbaları genelde bol sebzeli,taneli ve et suyuyla yapılıyor.Benim başlangıç olarak yaptığım bu çorbayı tek başına bir öğün olarak ta yiyebilirsiniz.gelelim tarife;
MİNESTRONE
MALZEMELER:
250 gr ilikli kemikli et
1 adet büyükboy soğan
2 diş sarımsak
1 çay kaşığı karabiber
1 adet pırasa
4 adet lahana yaprağı
3-4 adet kereviz yaprağı
50 gr.kelebek makarna
4 çiçek karnabahar
4 çiçek brokoli
tuz
YAPILIŞI:
Eti,doğranmış soğanı,sarımsağı ve karabiberi derin bir tencereye alın.Üzerini 4 parmak geçecek kadar su ekleyin ve kemik etten ayrılacak seviyeye gelene kadar kaynatın.Pırasa,lahana yaprağı ve kereviz yapraklarını incecik kıyın,karnabahar ve brokoliyi çiçeklerine ayırın.kemikleri tencereden alın sebzeleri ve makarnayı ekleyip 15 dakika kadar daha kaynatın,tuzunu ekleyin.Sıcak olarak servis edin..sebzelerin ve makarnanın dağılmamasına dikkat edin.

1 yorum:

Emine yurt dedi ki...

selamun aleykum.ben avustralyadan yaziyorum.sitenizi surekli takip ediyorum ve deniyorum.ellerinize saglik hepsi mukemmel gozukuyor.ben kardesiniz rabia hanimin otlukbelinden arkadasiyim adresinizi o verdi. ayrica diger yemeklerin tariflerini de yazarsaniz cok memnun olurum sevgiler....