2 Eylül 2009 Çarşamba

En son nisan ayında yazmışım bloğuma.Bu sene öyle bir yaz geçirdim ki anlatamam.Önce selimhan'ın sbs sınavından dolayı hiç fırsat bulamadım.yok dershaneye götür yok etüde götür .Daha sonra sınavın hemen ertesi hafta rabbim nasip etti ailecek mübarek topraklara gittik .oradan geldik çocuklar annemlere Antebe gittiler.bir hafta umre hayırlamaya gelen misafirlerin koşturması derken çocukların olmamasını fırsat bilen Battal avrupa seyehati ayarlamış benim ayaklar balon,hem 2 hafta sonra kardeşimin düğünü var gelemem ,edemem desemde dinletemedim.zaten biletler alınmış rezervasyonlarda yapılmıştı bile. 15 günde oralarda dolandık mı.geldik ten 2 hafta sonra da kardeşimin düğünü için Antep'e gitik.tabii oradaki koşturmayı varın siz tahmin edin hiç abartmıyorum 50 kişi vardı şehir dışından gelen yatılı misafir .düğünden 1 hafta sonra döndük evimize çok şükür koşturma bitti ramaznda geldi şöyle bir dinlenirim diyordum ki buzdolabım bozulmuş içindede tüm bir kavunu unutmuşum çürümüş kokmuş koku taaa alt katlara kadar geliyor.tam 15 gündür de teknisyenlerle uğraşıyorum.işini doğru dürüst yapan kimse yokki bu memlekette.Velhasılı kelam efendim özetle fırtına gibi bir yaz geçirdim bu sene ama tabii hepsini ayrıntılı bir şekilde yazacağım,neler yaptım nereleri gördüm sizlerle paylaşacağım.Bu dolap meselesi hallolsun iftara davet edeceğim arkadaşlarım var onlara yaptığım yemekleri,hazırladığım sofraları sizlerle paylaşacağım.ama önce şu dolap işini halletmeliyim.

Hiç yorum yok: