6 Temmuz 2008 Pazar

TATİL GÜNLÜĞÜ 4

PATRİCİA VE TEKNE GEZİSİ

Yolculuğumuzun en unutulmazve güzel gününü tekneyle çıktığımız gezide yaşadık.egenin o eşssiz güzellikteki ve derin koylarında yüzmek kelimenin tam anlamıyla muhteşemdi.özellikle çocuklar çılgınlar gibi eğlendi.ilk önceleri derin suya atlamak fikri biraz korkuttu onları ama daha sonra açıldılar ve tam bir denize atlama şovu yaptılar bize.biz 3 aile olunca bir tekneyi doldurduk yabancı olmayınca da çok daha rahat ettik tabii.250 ytl gibi bir ücretle tekne tüm gün hizmetinizde oluyor.(ücrete öğlen yemeği de dahil.)

Cunda adasına gidince utlaka görülmesi gereken nyerlerden biri de Patricia köyü. Cunda adasının girişinde hemen sağa dönünce ulaşılıyor.burası sonderece sessiz sakin temiz kumsalları olan bir yer.yolun bir bölümü toprak yol.bir tarafta zeytin ağaçları bir tarafta pırılı pırıl deniziyle mutlaka görülmesi gereken bir yer.çocukları sahilde indirip battalla gidebileceğimiz son noktaya kadar gittik.Belli bir noktadan sonra arbayı bırakıp yürüdük yolda terkediliş bir rum köyü gördük en sonunda çitlerle çevrili bir bahçeye ulaştık .girmek yasak diye yazdığı içinde daha fazla devam etmedik çocukların yanına döndük.