11 Haziran 2008 Çarşamba

MİNİFEST 2008 VE HÜSRAN

MİNİFEST 2008

Günlerim o kadar dolu ve yoğun geçiyor ki bazen bilgisayarın başına geçip oturmak bile çok lüks oluyor benim için.bloğuma daha fazla vakit ayırmak stedidiğim halde pek mümkün olmuyor.neyse rabbim sağlık versinde koşturalım.
Geçtiğimiz pazar eşimle çocukları maslak parkorman da düzenlenen minifest'e götürmeye karar verdik.selimhan 12.30 da dershaneden dönünce onuda aldık yola çıktık .evden çıktığımızda hava günlük güneşlikti.Büyükdere caddesinde ilerlerken gözümüz ufuktaki bulutlara takıldı eşim, uzaklarda korkunç bir yağmur var ve galiba buraya doğru geliyor dedi.bende hııı dedim ama hiç ihtimal vermedim.neyse ormana girdik biletlerimizi aldık derken yağmur çiselemeye başladı canım yaz yağmuru bi zarar gelmez dedik ama 1-2 dakika sonra yağmur bir hızlandı bardaktan boşanırcasına yağıyor görevliler hemen bizleri kapalı alanlara aldılar.aldılar almasına ama maksimum 20-25 kişinin olması gereken mekana 100 kişi girince,birde buna havanın karartıcılığı ve çocukların ağlama sesleride eklenince gerçekten feci bir durum ortaya çıktı.birsüre sonra sıkılıp çıkmak isteyenler oldu ama ne mümkğün yağmur dönüştü doluya ve her biri ceviz büyüklüğünde inanılır gibi değildi doğrusu.çocuklar kukla gösterisi izlerken bizlerde dışarda olan biteni hayretle seyrediyorduk.bir süre sonra yağmur hafifledi ama çamura dönüşen alanda etkinliklerin büyük kısmı iptal edildi baktık çocuklarda çok ıslanacak bizde dönmeye karar verdik.Ben eşime istersen ücretimizin iadesini isteyelim çünkü hizmet alamadık dedim o da vermezler boşuna gitme dedi.ama ben yinede gittim görevli paramızı hemen iade etti.ayrıca dürüstlüklerinden dolayı İKSV'ye teşekkür etmek ve buradan da özür dilemek istiyorum.çünkü bazen insana o anda doğru gelen şey iyice düşününce yalış geliyor .bende de aynen öyle oldu.arabaya binip yola çıktıktan sonra elimdeki festival broşürünü okurken düzenleyen İKSV yazıyordu.Birden eşime ya biz ne yaptık bu etkinliği düzenleyen bir vakıfmış keşke paramızı almasaydık çok üzüldüm geri dönüp iade mi etsek dedim ama o tarafikde geri dönmek mümkün olmadı.hiç değilse buradan özür dileyeyim dedim.

Eve dönerken önce Çanak restorana gidip yemek yedik.Buradan bahsetmeden geçemicem bizim ailecek çok sevdiğimiz ve rahat ettiğimiz bir lokanta burası.gerek yemekleri gerek servisleri gerek oturma düzenleri ve gerekse çocuklar için olan oyun alanıyla tam bir aile mekanı.herkese tavsiye ederim.Sahibi kim tanımıyorum ama bilhassa yemeklerde ve tatlılarda kullandığı malzemeler konusun da çok titiz olduğunu düşünüyorum.Ayrıca çok cömertler herşey tabaklarda dolu dolu geliyor.Buradan bir kere daha teşekkür ediyorum onlara.

Hiç yorum yok: