27 Mayıs 2008 Salı

OLYMPOS MİSİOS

Eveeet nihayet İstanbula evime döndüm.Çok şükür kardeşim hızla iyileşiyor.gözümlede görüp gelince rahatladım.Uludağ gezimizin 2. bölümünü yayınlamak için de ancak fırsat bulabildim.OLYMPOS MİSİOS;Antik dönemde bu isimle anılan ULUDAĞ Batı Anadolunun en yüksek dağı.2543m.
.Biz, daha öncede bahsettiğim gibi kirazlı yaylada kalıyoruz(zirveye 7 km .mesafade)Ancak hersene mutlaka zirveyede çıkıp geziyoruz.telesiyeje binip bu doğa harikası dağı birde tepeden seyrediyoruz.yazın buralar tam bir hayalet kasaba gibi ıssız ve sakin.ama bu hali daha da güzel sanki .Uludağ olağanüstü tabii yapısı,havasının temizliğiyle bir kere yine bizi kendine hayran bıraktı.hersene gelmemize rağmen sanki ilkdefa gelimişim gibi etkileniyor ve mutlu oluyorum buraya gelmekten.bu güne kadar gitmemiş olanlar varsa tavsiye ederim.

Telesiyejdeyken çektiğim bir resim.

Zirveden sonra arbalarla bir kaç km.ilerdeki Bakacak adlı mevkiie geldik.Buradan insanlar Bursanın panaromik(Yüksek bir yerden bakılınca göz önüne serilen geniş görünüş) görüntüsünü seyrediyorlar .

Selimhan yine yaptı yapacağını.Bakacakta ki en tehlikeli bölgeyi bulmuş ve kaşla göz arasında tırmanmış bile.aşağısı uçurum ben bakmaya bile tahammül edemedim arkamı döndüm babası da fotoğrafını çekmiş.e aşkolsun!!!

Bu tatilin en çok keyfini çıkaranda bizim cimcime oldu.Ekipte yaşına boyuna uygun arkadaş bulunca çok mutlu oldu. tatil boyunca birbirlerinden hiç ayrılmadılar.güzel güzel oynadılar.

Beyler futbol turnuvası düzenlediler.

Bazılarımız küstük galiba......

Her dağa çıkışımızda mutlaka piknik te yaparız.Bu sefer eşime,madem dinlenmeye gidiyoruz ne olur tutturma mangal diye çok telaş oluyor,Antepli olunca da iş başıma kalıyor.hiç malzeme almıyorum dedim.Gelin görünki bu seferde Antepli olmayan arkadaşların mangal damarı tuttu etmeyin eylemeyin otelimiz tam pansiyon hiç malzem yok dediksede dinletemedik.bizde o zaman siz yapın ,biz misafir olalım dedik seyretmek gerçekten eğlenceliydi ama o kadar rahatsız oldum ki herşeyi kendim yapsam binkat iyiydi.en sonunda ziyafette mükemmeldi.iyiki de yaptınız dedim kısık sesle mahcup mahcup.

Odamdan görünen manzarayı da çektim sabah uyanınca böyle bir manzara insana kendini çok iyi hissettiriyor
Son olarak Neslişahtan teyze kızı Aysimaya kirazlı selamlama.(bizim cimcime arkadaşıyla kuaförcülük oynamışta):((canım saçlar gitti .neyse canları sağolsun kendilerine birşey olmasında.