9 Mayıs 2008 Cuma

ÇAY SAATİ VE BLOGLARDAN DENEMELER


Dün çok güzel ama bir o kadar da yoğun birgün geçirdim.sevdiğim dostlarım ziyaretime gelmişti yanlarındada sevimli bebeleri:))yaşları birle dört arası değişen 6 tane çocuk varın gerisini siz hesap edin.hepimiz aynı yaşlada olduğumuz için tabii çocuklarda hemen hemen aynı yaş gurubundan.dört yaşına kadar çocukların paylaşma duyguları gelişmediğinden kırık dökük bir oyuncak için bile birbirlerine girdiler biz sohbet etmek için can atarken onlarda bizi sabote etmek için ellerinden geleni artlarına koymadılar. tabii başta benim kızım böyle zamanlarda tam bir çetebaşı oluyor .çocukların normalde akıl edemiyeceği giremeyeceği bütün delikleri gösterip talan ediyor .bu curcunaya rağmen hepimizin hem fikir olduğu bir konu vardı; o da çocuklarımızın eksikliğini allah göstermesin iyiki de varlar dedik.arkadaşlar dağıldıktan sonra başka bir arkadaşım aradı eşi şehir dışındaymış seninde eşin yok okuldan çocukları alıp geliyorum.artanları temizleriz dedi .hem güldüm onun bu lafına hemde içimden Allaha çok şükrettim böyle candan dostarım olduğu için.gerçektende misafirler için ikramlık hazıramayı çok seviyorum ama kalanlarda beni kara kara düşündürür bunlar ne olacak diye .allah razı olsun arkadaşım geldi de bu dertten kurtardı beni.efendiiim yine sözü çok uzattım galiba.gelelim miafirler için yaptıklarıma;

ÇİÇEKLİ PASTA,bu pastayı sevgili burcu arkadaşımdan aldım sonuç harika oldu.üzerindeki çicekler gofret çiçekler yenebiliyor.ben sirkecide fermo dan adım pasta malzemeleri satan bir yerden temin ebilirsiniz.
ATOM KURABİYE,Sevgili yeşil kivi den aldığım bu tarifte ne ararsanız var özellikle çocuklar için harika bir seçenek fakat ben ununu fazla kaçırdım biraz sert oldular.




MAYONEZLİ TAVUKLU GÖEK SALATA ;tarifini bir ara yayınlayacağım




POĞAÇA


PATATESLİ RULO BÖREK,tarifini SEMRA MUTAKTA arkadaşımdan aldığım börek oldukça lezzetli ve bereketli oldu.



ZEYTİNYAĞLI ANTEP DOLMASI,şimdi siz diyeceksiniz ki bu kızda her misafirine bu dolmadan yapıyor ama inanın bu benim değil misafirlerimin tercihi,bana gelen hemen hemen bütün akadaşlarım bize bu dolmadan yap başka bir şey istemeyiz diyorlar bende kıramıyorum.Yapa yapa elimde alıştı iyice çok kolayıma geliyor hani derler ya şefin sipesiyali işte öyle benimde sipesiyalim bu dolma .Dünkü dostlarımada söz verdim dolmanın ayrıntılı tarifini bir ara yayınlayacağım.







6 yorum:

papatya68 dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

disal dedi ki...

canım tahmin edebiliyorum....

bizim arkadaş gurubumuzdada böyle haşaralar var.....misafir gelir çocuklarla uğraşmaya başlarız...sonra herşey yenir içilir misafir dağılır ne yediğimizi biliriz nede sohbet ettiğimi....

ama sevimliler....helede uyuduklarında hihi.....

ellerine sağlık...herşey harika görünüyor....

yeşim dedi ki...

enfes bir sofra ve nefis lezzeetler

ellerine sağlık
sevgiler

kizilciksurubu dedi ki...

Hersey cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum, sevgiler.

elif neslihan dedi ki...

değerli yorumlarınız iin hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar kucak dolusu sevgiler

deryadanlezzetler dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.


rrkizg