6 Nisan 2008 Pazar

4 AİLE 10 ÇOCUK


Dün akşam arkadaşlarımız bizi ziyarete geldiler.yaklaşık 3 haftadır hiçbir hafta sonu misafir gelmemişti.Bu bizim için oldukça uzn bir süre.Ama dün gece bu misafirsiz geçen günlerin acısını çıkarttık.neden mi ?bizimle birlikte 4 aile yaşları 1le 10 arası değişen 10 da çocuk varın gerisini siz hesap edin...neyse allaha şükür bir misafir macerasını da alnımın akıyla atlattım.şimdilik yaptığım ikramlıkların resmini yayınlıyorum bir arada tariflerini yayınlayacağım.



TUZLU SİMİT
ZEYTİNYAĞLI ANTEP DOLMASI





ETİMEKLİ PATATES SALATASI


VİŞNELİ KEDİDİLİ


AVCI BÖREĞİ




2 yorum:

disal dedi ki...

canım seni anlıyorum.....

yeni taşındığım bir yerde bana bir hoşgeldin yaptılar...asla unutamam o günü....ben üç dört aile beklerken tam altı yedi aile gelmesinmi....malzeme yetmeyecek diye korktum..ama şükür yetmişti....hiiiç unutamam o günü....birde çocuklar......koşarlar,bağırırlar...

senin misafirler için demiyorum
misafirlerin okursa eğer yanlış anlamasınlar aman,,,,,,

menün çok lezzetli olmuş...çok uyumlu....ellerine sağlık...

öpüyorum canım...

elif neslihan dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili disal.msafirlerimin yanlış anlayacağı bir durum yok çünkü çocuklardan 2 tanesi benimdi zaten.hem bu kadar çocuk bir araya gelince biraz karışıklık ve gürültü olması çok normal.bende seni çoknöpüyorum canım