14 Mart 2008 Cuma

VEDA YEMEĞİ


Geçtiğimiz cumartesi kayınvalidemler evlerine döndüler.dönecekleri akşam bütün aile bendeydi çocuklarla birlikte 25 -26 kişi olduk .Biri salona biri mutfağa biride balkona olmak üzere tam 3 masa kuruldu.eeee evvel Allahın izniyle bunun altındanda başarıyla kalktık.gecenin sonunda ki övgüler ve dualar bütün yorgunluğumu aldı götürdü. kayınvalidem ve kayınpederim yaklaşık ikibuçuk aydır bizdeydiler-bir kısmını kayınbiraderde geçirdiler-ve giderayak çok dua ettiler.gelelim o geceki mönüye son anda telaştan ancak balkondaki masayı görüntüleyebildim diğerlerine fırsat bulamadım.ama bütün yemeklerin fotoğrafını çektim.
burada masadan çok boğaziçi köprüsünü görüntülemeye çalıştım ışık yetersiz geldiğinden olacak biraz bulanık çıktı.

YOĞURTLU ÇORBA

ZEYTİNYAĞLI DOLMA

Bu dolma benim sipesiyalimdir gelen her misafirim benden bu dolmayı isterler.

KURUFASULYE PİYAZI
YOĞURTLU KARNABAHAR(ÖNCEK HALİ)
(SONRAKİ HALİ)
ANTEP TURŞUSU

SOĞAN KEBABIPİRİNÇ PİLAVIİNCİRLİ TATLI

6 yorum:

gülten dedi ki...

sofra muhteşem olmuş. ellerinize sağlık. allah kavuştursun. www.guzelevim.blogspot.com

Serpil dedi ki...

kuru dolmalardan bir tabak alabilirmiyim. Elerine sağlık yaa çok güzel görünüyorlar. acayip canım istedi ancak kurularım bitti satılanlarada pek güvenemiyorum. sevgiler banada beklerim....

disal dedi ki...

canım görüntüler harika....

balkonun manzarası süper....

menün desen aynı...ellerine sağlık...

herşey çok güzel görünüyor....

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Sevgili Elif, öncelikle tebrik ederim, bu kadar kalabalık bir yemeğin altından kalkmak kolay değil, üstelik yemekleri süslemekten de geri kalmamışsın...Eline sağlık, doğrusu o balkonda olup manzara eşliğinde yemeklerinden tatmayı çok isterdim.
Sevgiler

kizilciksurubu dedi ki...

Cok harika görünüyorlar,ellerinize saglik.Sevgiler.

yemek güncesi dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; 17.03.2008--30.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
***http://yemekguncesi.blogcu.com/***
YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! BU SEFERKİ ETKİNLİK SÜRESİ 2 HAFTAYA ÇIKARILDI. HEM SİZLERİN YORGUNLUĞUNUZU ATMANIZ HEMDE TARİFLERİNİZİ DAHA RAHAT GÖNDEREBİLMENİZ İÇİN. HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "19" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE..
Yeliz Yemekgüncesi

------------------------------------------------------------------------------------------

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.....