13 Mart 2008 Perşembe

PATATES PİZZASI

Eveeet uzun bir aradan sonra nihayet bilgisayarın başına geçebildim.geçen hafta okadar yoğun geçtiki ancak fırsat buldum yazmaya ama bu arada boş durmadım gelen misafirlere yaptığım ikramların resimlerini çektim hep.öncelikle balkon sefası yazımda belirttiğim gibi teyzemler kahvaltıya geldiğinde yaptığım patates pizzası resmini ve tarifini yayınlayacağım.bu tarifi sevgili haticenin sitesinden aldım sonuç gerçekten harika oldu.

Patates Pizzası

Malzemeler:
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 kuru soğan, yemeklik doğranmış
3-4 sivri biber, doğranmış
4 patates, soyulup küp küp doğranmış
3 uzun sosis, 1 parmak sucuk, doğranmış
2 çay bardağı kaşar peyniri, rendelenmiş
tuz, karabiber, pulbiber
Hazırlanması:
Zeytin yağında soğan ve biberi öldürün .Sosisi ve sucuğu ekleyip
Patatesleri ekleyip 1-2 kez karıştırın. Tuzu ve baharatları ekleyin. Arada karıştırarak patatesler pişene kadar bekleyin.
Malzemeyi fırın kabına alın, üzerine kaşarı yayıp 200C'de kaşarlar eriyene kadar pişirin.

Hiç yorum yok: