19 Mart 2008 Çarşamba

komşu ziyareti

Bu evime taşınalı yaklaşık 1 yıl oldu ve karşı komşum nihayet hoşgeldine geldi.olsun zararın neresinden dönersen kardır.aslında onada kabahat bulamıyorum istanbul öylesine büyük ve karışık bir şehirki insanın karşısındakine güvenip gitmesi yada kapısını açması zor oluyor biraz.özellikle televizyonda öyle şeyler görüyor ve duyuyoruzki kurunun yanında yaşta yanıyor.Allah sonumuzu hayır etsin gelelim mönüye gelenlerin sayısı az olunca-karşı komşum ve annesi-ikramların sayısınıda biraz az tuttum.aslında hepsi bildiğinz şeyler
Minik cimcimem çok acıkmış olmalı sofradan bir şeyler aşırırken yakaladım onu...

AĞLAYAN KEK tarifini internetten aldım googla girince hemen çıkıyor tarif gerçekten çok lezzetli ve hafif bir tatlı bu

MUSLUK BÖREĞİ


Bu böreğin yapımı çok basit yufkayı yağlayıp ortadan ikiye katlıyoruz 4 e bölüyoruz peynir koyup sarıyoruz yarım saat adar buzlu suda bekletiyoruz tepsiye dizip üzerlerine yumurta sarısı sürüyoruz.orta ısıdaki fırında pişiriyoruz.

MAKARNA SALATASI

Valla bu salatayı yaparken makarnayı haşlayıp soğuk sudan geçirdikten sonra evde ne varsa koydum içine bezelye,havuç,mısır,dereotu,üzerinede sıvıyağ velimon suyu döktüm.bide bunlara ek olarak patates pizzası vardıki geçen gün tarifini yayınlamıştım.



2 yorum:

emineninemekleri dedi ki...

yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

nino dedi ki...

ne guzel seyler cok canim cekti :D