28 Mart 2008 Cuma

Ağustos böceği ile karınca ve lalaler

Bugün bloğumu açtığımda en son 10 gün önce yazı yazmış olduğumu farkettim .oğlanın dersleri evin işi gücü falan derken hiç fırsat bulamadım.bu hafta benim oğumun yazılı haftasıydı bütün erkek çocuklarımı öyle yoksa benimkine mahsus bir durummu bilemiyorum ama eğer başında durmazsan hayattta ders yapmıyor.yazılı falan hiçumurunda olmuyor.ben ondan çok kafaya takıyorum sanki benim yazılı haftam bilgisayarada televizyonada bakmaz oldum kötü etilenmesin diye neyse sınavlar bitti inşallah sonuçlarda iyi gelir.selimhan okuldayken bizde kızımla istanbulun tadını çıkarıyoruz geçen gün çamlıcaya çıktık laleler açmış öyle muhteşem bir manzara vardıki anlatamam.güneşli yerlerde oturup kızımla kemiklerimizi ısıttık valla herkese Şiddetle tavsiye ediyorum alın çocuklarınızı çıkın dışarı hem çocuklar eğleniyor hemde çocuğunuzla başabaşa kalmanın tadını çıkarıyorsunuz.


fotoğrafları cep telefonuyla çektiğim için görüntü biraz bulanık.bugünde kızımı tiyatroya götürdüm bu onun ilk deneyimi çok mutlu oldu.bir ara sahneye çıkmaya falan teşebbüs etti zor dururdum uğur böceğini yakından görmek ve sevmek istedi.fakat onun haricinde gerçekten iyiydi ilgiyle sonuna kadar seyretti buda onun artık bu tür etkinliklere hazır olduğunu gösteriyor.bu gün yemek tarifi yok ama inşallah enkısa zamanda bir tarif yayınlayacağım. AĞUSTOS BÖCEĞİ İLE KARINCA

Hiç yorum yok: