27 Şubat 2008 Çarşamba

MUHAMMARA

P.D.Ç.S. ETKİNLİĞİ 16:



Muhammaranın resmini daha önce yayınlamıştım ama tarifini vermemiştim japon242 arkadaşımın isteği üzerine ve p.d.ç.s.etkinliğinin bu haftaki ev sahibi aynur hanıma hediye etmek üzere bu gün yayınlıyorum.ben muhammarayı yaparken malzemeleri göz kararı koyuyorum ama size kolaylık olsun diye tahmini ölçüler vermeye çalışacağım.dolayısıylada siz tarife birebir uymak zorunda değilsiniz elinizdeki malzemeye ve damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
MUHAMMARA:
2-3 kaşık biber salçası
1-2 domates rendesi
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı kıyılmış ceviz
4-5 diş sarımsak
kimyon,nane,karabiber
YAPILIŞI:bütün malzemeleri iyice karıştırıp servis ediyoruz.

7 yorum:

Aynur dedi ki...

simdi esinlendim:) bende yapicam:) Hemdee biber salcasinida kendim yapicam :)

elinize saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

ezgi uğurlu dedi ki...

CANIM HARİKA BİRSEY OLMUŞ BU.ELLERİNE SAGLIK SEVGİLER

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Yaaa bunları bana gösteriyorsunuz, durduk yerde canım çekiyor, muhammarayı bilmiyordum, bir yerde daha gördüm, hemen aklıma çemen geldi, hemen gittim Migrostan aldırttım, harika olmuş yaaa, ellerine sağlık...Çayın yanında sıcacık ekmeğe süreceksin hımmm...

zerrin - misss dedi ki...

Nefisss, kızarmış ekmeğin üstüne ne de güzel gider.

ellerinize sağlık

sevgiler..

www.misssgibi.com

papatya68 dedi ki...

selam canım katılmana çok sevindim ellerine sağlık tarifi aldım yayınlıyorum sevgilerle kal

yesildomates dedi ki...

tatmadığım bir lezzet olmuş..

inş. bende denerim...

ellerine sağlık..görüşmek üzere..sevgiyle kal...

belgin dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "17" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......